poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Ładną pogodę mamy dzisiaj:)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No, nie wiem czy macie taką pogodę jak my bo jeśli tak to ja dziękuję uprzejmie.A jak jest u nas - już donoszę: otóż, wczoraj w nocy (dokładnie nad ranem) w Kielcach było -8st.C i szybki w samochodzie trzeba było skrobać. W dzień pogoda jak na Twoim zdjęciu - bez jednej chmurki na niebie i na termometrze za oknem 20st.C.Wiatr lodowaty przenikający na wylot zimnem. Ja bardzo przepraszam, mam dość tej pogody. Słońce udaje, że grzeje, w nocy jak w lutym. Po 19.00 zamykałam okna w domu bo zimno!!! Tyle, że słonecznie i chandry raczej nie mam.Ale nie cieszy mnie ta pogoda.
Przepraszam, ale się naużalałam, ale widać musiałam...
Pozdrawiam zatem bardzo cieplutko:)

Donka pisze...

i dzisiaj też;-)

Anonimowy pisze...

ZMIANA!- dzisiaj nie trzeba było skrobać szyb. Na termometrze za oknem gdzie nie ma słońca +3 st.C.
Dzień zapowiada się bardzo ładny. Ani jednej chmureczki na niebie. Jak mi katar przejdzie to wychodzę z domu bo już mam dosyć tego leczenia domowego.Może coś uwiecznię.
Miłego dnia:)

Frezja00 pisze...

Witaj Piotrze .Każdy cieszy się sloneczkiem ,ale czasami mogą być i niespodzianki . Deszcz jest bardzo potrzebny bo sucho . Idąc z psem na spacer mam bliziutko też las i susza straszna .Ta zielona trawka wiosenna zaraz zrobi się żółta....Dlatego ja wołam... deszczu trochę !!!!!A słoneczko jeszcze nam dołoży ::)) Pozdrawiam serdecznie Danka

Juras pisze...

miłego dnia

Dominika pisze...

miłego dnia
witaj

Donata pisze...

miłego dzioneczka